Saturday, July 9, 2011

HAri SABtu yang IndaH... =P

HAri ini.. x seperti hari2 sabtu aku yang lain...
Le tdo puas2 n habiskan mase d bilik tersayang =P
TAPI, aku da kna bangun seawal 0600H...hahahaha =P
mmg gile r... =P
aku pun terpakse bangun demi perbarisan pagi pegawai kadet (reason?) -> takot Pegawai KAdet UPNM de g ke Perhimpunan Bersih... =P
come on r.. 
Owg len wat perhimpunan, kami yang kna korbankn hari best kami.. =P
Aku pun langsung x minat hal2 politik ni.. Lantak r dowg nak berhimpun ke aper.. X DER MAKNENYER AKU NAK G PERHIMPUNAN TUE =P



Lalalalalaalalalalaalalalalaaaaaa............................... 

Nak d jadikan citer, kami kna Cross Country pagi tue..
hahahha.. 
First In My Life, aku malas nak berlari, aku jalan jer sepanjang acara tue =P

Then...
Bile Da Sampai je D Penamat, aku pun lepak je ngn kekawan.. 
Malas nak pikir (HARI SABTU AKU D KORBANKN CM TU JER)....
lepak punya lepak, kami puas bergambar bersame2...hehehehehe
Baru lepas sume tensen aku   =P
hahahahaha 

$_Credit to my frenz@our cameraman AZIZ_$


intake paling cemerlang n bergaya , iaitu intake kesayangan aku INTAKE 2008 (batalion TUAH jer ok..!) pun bergambar bersame2..hehehehe..
Sweet Memory to US.... ;-)
         

                                                               ~`I LOVE U ALL `~


Walau kepenatan n x dapat tdo seperti hari2 yang biase, aku happy dapat habiskan mase bersame2 kekawan tercinta.........   :-)

"K.L PEACE YOOO........."

No comments:

Post a Comment