Wednesday, February 23, 2011

kisah ini.........

Bila kiter menyayangi seseorg... kita akn melakukan apa sahaja agar diri ini terus mencintainya dan setiap perhuungan itu berkekalan...
sama jua seperti diriku yg biasa ini...

Apabila sudah mempunyai seseorg yg mencintaiku...
Sepenuh hati ku mencintainya.... 

Dan mmg aku sayang sgt3 pada dia...
Sumpah Atas nama Allah....

Sepenuh komitmen daku berikan kepada si dia....
Agar setiap apa yg aku wat dia tahu dan x kan ada sedikit pun kerisauan d dalam dirinya.....
Kerna aku tahu, aku x nak si Dia risau sedikit pun tentang diriku.....

Namun, hari ini sedikit kekecewaan melanda diri..
Si dia x bercakap dari awal tentang perkara sebenar..
Dgn kata lain... TIDAK SEPENUHNYA JUJUR.....

Even hanya kerna x memberitahuku tentang ia membeli suatu barang, namun, perancangannya untuk keluar pada weekend ini yang d beri alasan kerna nak mambeli ubat dan sudah berjanji untuk membeli barang2 , rupanya hanya nak melindungi apa yang telah d buatnya selama ini....

Alhamdulillah Ya Allah kerna memberikan ku petunjuk ......
 Setidak- tidaknya aku tahu tentang apa yang berlaku....

Sedih???

mmg terasa sgt3.......
x sangka owg yg tersayang sanggup tipu aku..
X pernah terbayang dia akan wat sampai cm ni.....
Terasa luka sgt3....


Bile hati ni nak terubat?
Ntahlah................
Hanya Allah yg tahu.....
Dialah yg menetapkan segalanya......

Moga Allah memberikan yg terbaik buat perhubunganku ini....
Amin................

No comments:

Post a Comment